Crunchyroll Review

fanii Anime sunt răsfățați acum când vine vorba de servicii de streaming video. Crunchyroll este unul dintre cele mai cunoscute nume din spațiu și dintr-un motiv întemeiat. Oferă peste 1.200 de serii, multe emisiuni simulcast și un nivel fără anunțuri. Rețineți că Crunchyroll se adresează în mod special fanilor anime; dacă doriți să vizionați desene animate sau alte animații, acesta nu este cel mai bun serviciu. De asemenea, dacă preferați dubs, mai degrabă decât subs, veți fi dezamăgiți că marea majoritate a Bibliotecii Crunchyroll are doar acesta din urmă.

ce puteți viziona pe Crunchyroll?

biblioteca lui Crunchyroll se descompune în anime și drame, prima fiind cea mai mare parte a conținutului. Spectacolele sunt distribuite în mai multe genuri, cum ar fi acțiune, aventură, comedie, dramă, fantezie, Muzică, Mister, Romantism și sci-fi, pentru a numi doar câteva. Spectacolele de Top includ Attack on Titan, Death Note, FLCL, Fullmetal Alchemist: Brotherhood, Hunter X Hunter, One-Punch Man, Mai multe serii Naruto și Yuri!!! pe gheață. Crunchyroll produce, de asemenea, serii anime originale, inclusiv un loc mai departe decât Universul, în/Spectre, și ridicarea eroului scutului. Alte Originale Crunchyroll, cum ar fi Meso-America bazat Onyx Equinox și anii 1870-Japonia era Meiji Gekken: Sword & Gun sunt programate să aibă premiera în curând. Există prea multe emisiuni pe Crunchyroll pentru a le enumera pe toate, dar puteți găsi lista completă a acestora pe pagina toate spectacolele Crunchyroll.

alte site-uri de streaming anime umple unele dintre lacunele de acoperire ale lui Crunchyroll, oferind în același timp multe dintre aceleași emisiuni. De exemplu, Hulu are majoritatea emisiunilor neoriginale menționate mai sus, plus Cowboy Bebop, unele Dragon Ball serii și Trigun. Netflix are și multe dintre aceleași titluri populare, pe lângă anime-urile apreciate exclusiv pe platformă, cum ar fi Devilman Crybaby, Cannon Busters și Castlevania. Universul DC are spectacole specifice în universul DC occidental, cum ar fi Batman: Seria animată, Harley Quinn, și titani.

Crunchyroll, la fel ca majoritatea celorlalte servicii dedicate de streaming anime, menține o bibliotecă de emisiuni simulcast. Episoadele Simulcast sunt disponibile pentru streaming, în majoritatea cazurilor, la aproximativ o oră după ce au fost difuzate inițial. În prezent, Crunchyroll are aproximativ 40 de emisiuni simulcast în biblioteca sa, inclusiv Ace Of The Diamond, Trifoi Negru, in/Spectre, My Hero Academia, și One Piece. Puteți urmări toate lansările de episoade cu calendarul simulcast al lui Crunchyroll. Funimation și Hulu oferă, de asemenea, serii simulcast.

produse similare

Netflix

citește Netflix review

Hulu

Funimation

Amazon Prime Video

CBS All Access

HBO acum

BritBox

Acorn TV

div>

citește acorn TV Revizuire

Disney+

Starz

Showtime

retrocrush

DC Universe infinit

dramele de pe Crunchyroll includ o adaptare live-action Death Note, unele spectacole Ultraman și chiar unele din catalogul lui Bruce Lee. Acestea nu sunt cu siguranță principala atracție a serviciului, dar unele audiențe pot aprecia includerea lor.

un serviciu dedicat de streaming anime, cum ar fi Crunchyroll, ar trebui să funcționeze bine pentru dvs. dacă acesta este singurul lucru de care vă pasă. Cu toate acestea, dacă dvs. sau altcineva din gospodăria dvs. doriți să vizionați emisiuni și filme populare (sau chiar alte serii animate), atunci este mai bine să alegeți un serviciu de streaming, cum ar fi Netflix sau Hulu, care include și conținut mainstream. De exemplu, originalele de top ale Netflix includ Bojack Horseman, Stranger Things și The Witcher. Hulu are și câteva exclusivități populare, cum ar fi povestea slujitoarei și repornirea Veronica Mars. Disney + este o opțiune bună pentru spectacole și animații pentru familie, cu spectacole precum Mandalorianul și Star Wars: The Clone Wars.

prețuri și platforme

Crunchyroll oferă atât un nivel Gratuit, cât și plătit. Versiunea gratuită este ad-a sprijinit și nu include simulcasts sau acces la toate anime și manga Crunchyroll lui. Nivelul premium de 7,99 USD pe lună al Crunchyroll elimină aceste limitări. În special, toate nivelurile acceptă streaming 1080p.

rețineți că Crunchyroll este deținut de Otter Media, o filială a At&T Warner Media. Otter Media deține, de asemenea, un serviciu de streaming anime numit VRV, care include tot conținutul lui Crunchyroll, plus alte câteva canale anime (Hidive), desene animate (Boomerang, Cartoon Hangover, Nicksplat și Mondo) și conținut de jocuri (RoosterTeeth). Această varietate de conținut este motivul pentru care VRV este alegerea editorilor noștri pentru streaming anime.

abonații au câteva opțiuni pentru combinarea Crunchyroll cu VRV. Unul este pachetul super Fan al lui Crunchyroll pentru $14.99, care include totul pe VRV și Crunchyroll, plus reduceri la magazinele MunchPak și Right Stuff Anime. De asemenea, vă puteți înscrie pentru un cont VRV gratuit, acceptat de anunțuri și vă puteți conecta profilul Crunchyroll (gratuit sau premium) existent. O altă opțiune este să vă înscrieți la VRV Premium (9,99 USD pe lună) pentru a avea acces complet la fiecare canal de pe VRV, inclusiv Crunchyroll. Acest plan devine rids de anunțuri, de asemenea.

alte servicii de streaming anime percep un preț similar. Versiunea premium a Funimation, de exemplu, costă 7,99 USD pe lună. De asemenea, oferă o versiune gratuită, ad-a sprijinit. Un abonament DC Universe costă și 7,99 USD pe lună, în timp ce planul Premium VRV este de 9,99 USD pe lună. Nivelul acceptat de anunțuri Hulu costă 5 USD.99 pe lună, dar puteți plăti 11,99 USD pe lună pentru a scăpa de reclame. Netflix începe de la 8,99 USD pe lună, dar recomandăm oamenilor să se aboneze la planul standard Netflix de 12,99 USD pe lună, care deblochează streaming 1080p și două fluxuri simultane. Dacă nu doriți să plătiți nimic, biblioteca de anime clasic RetroCrush este complet gratuită.

serviciile de streaming video de masă percep, de asemenea, un preț lunar similar. Disney+, de exemplu, este de 6,99 USD pe lună, în timp ce Amazon Prime Video este de 8,99 USD pe lună. Nivelul acceptat de anunțuri al CBS All Access este de 5 USD.99 pe lună, dar oferă un nivel fără anunțuri pentru 9,99 USD pe lună.

un aspect unic al Crunchyroll este magazinul său de îmbrăcăminte și manga. Aici puteți răsfoi mărfuri care se potrivesc unui stil de viață holistic weeb, cum ar fi cărți, figurine, haine și videoclipuri de acasă (dacă doriți ca mediile fizice să vă completeze streamingul). Funimation are și un magazin, dar Crunchyroll ‘ s shop a fost singurul loc în care am văzut gustări japoneze disponibile pentru vânzare, poate pentru a fi la curent cu numele delicios al serviciului.

Crunchyroll este disponibil pe mai multe platforme și dispozitive diferite, inclusiv dispozitive de streaming media (Chromecast, Apple TV, Roku și Fire TV), telefoane mobile (Android și iOS) și mai multe console de jocuri (Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 și Wii U). Crunchyroll lipsește în special suportul pentru Nintendo Switch și nu mai acceptă Xbox 360 sau Wii original. Hulu oferă atât la cerere, cât și streaming TV live pe Switch.

Crunchyroll pe Web

interfata web Crunchyroll este rapid pentru a naviga și dispune de o schemă de culori gri, alb, portocaliu și distinctiv. Cu toate acestea, cantitatea de informații de pe orice pagină poate fi copleșitoare. Interfața se simte mai mult ca o placă de forum online decât un serviciu de streaming dedicat. Navigați experiența printr-un meniu de top pentru spectacole, Manga, știri, jocuri, și magazin. În colțul din dreapta sus, există un buton pentru coada dvs., un buton aleatoriu (o caracteristică încântătoare care servește primul episod al unui spectacol necunoscut) și pictograma profilului dvs. Coada vă permite să sortați emisiunile salvate după datele accesate sau datele adăugate, dar nu puteți sorta intrările în ordine alfabetică sau să căutați în listă.

zona de profil vă permite să vă actualizați informațiile de bază, să adăugați informații despre interesele legate de anime și să vă personalizați fotografia de profil. De asemenea, puteți seta preferințele de notificare și conținut (cum ar fi ascunderea conținutului matur sau setarea unei limbi implicite), precum și vizualizarea detaliilor istoricului plăților.

pe pagina spectacole, puteți sorta toate titlurile anime și dramă de populare, Simulcasts, actualizate, Alfabetic, genuri, Anotimpuri, sau calendarul de lansare. Când plasați cursorul peste miniatura unui spectacol, îl puteți adăuga direct la coadă. Dacă faceți clic pe spectacol, veți ajunge la pagina sa de detalii, unde puteți răsfoi episoadele disponibile, puteți vedea evaluările utilizatorilor și puteți găsi informații despre difuzare simultană.

interfața principală de redare este aglomerată, deci ar trebui să vizionați videoclipuri în modul ecran complet pentru a evita distragerile. În mod implicit, spațiul din jurul conținutului este umplut nu doar cu reclame, ci și cu comentarii ale utilizatorilor, un carusel pentru episoade din orice spectacol pe care îl urmăriți, recomandări pentru alte emisiuni și linkuri către alte conținuturi Crunchyroll, cum ar fi știri și versiuni de browser ale jocurilor mobile anime. Calitatea acestor jocuri în sine, desigur, va varia.

playerul video în sine este în mare parte la egalitate cu concurența. În plus față de comenzile standard de redare și volum, există un buton Next episode și o pictogramă roată pentru selectarea rezoluției De redare și a limbii de subtitrare. Din păcate, nu primiți butoane de derulare înapoi sau derulare rapidă și nu puteți personaliza aspectul subtitrărilor. Prezentarea Funimation este puțin mai frumoasă și are atingeri mai convenabile, cum ar fi capacitatea de a sări înainte și înapoi câteva secunde. Acorn TV vă permite să personalizați subtitrarea închisă direct de la player.

Crunchyroll a luat un timp ciudat de lung pentru a trece de la Flash învechit la un player video mai modern, iar problemele de compatibilitate au apărut la testarea cititorului manga pe web. Din fericire, playerul video în sine funcționează foarte bine, cu o redare lină prin rețeaua Wi-Fi a PCMag (descărcare de 15 Mbps).

Crunchyroll pe mobil

am testat aplicația mobilă Crunchyroll pe un Google Pixel 3 care rulează Android 10. Aplicația folosește aceeași schemă de culori portocaliu și alb ca pe web, ceea ce creează un aspect consistent pe platforme. În partea de sus a aplicației, există un meniu de depășire pentru accesarea setărilor contului pe o parte și o bară de căutare pe cealaltă. Secțiunea de setare a contului este destul de simplă. Singura opțiune de personalizare reală este schimbarea limbii aplicației și a calității vizualizării manga. Meniul lateral are, de asemenea, o mulțime de link-uri externe către alte aplicații Crunchyroll, cum ar fi aplicația Manga, aplicația de știri și magazinul. CBS All Access își integrează magazinul direct în aplicație. Există, de asemenea, un link către aplicația VRV, dar linkul a fost redirecționat către o adresă URL ruptă în momentul testării.

înrudit

• cele mai bune servicii de Streaming Video pentru 2021

meniul de navigare de sus al aplicației are patru articole: Home, new, Anime și Manga Shop. Crunchyroll împarte secțiunea acasă într-o coadă mea (în esență, o listă de spectacole pe care le salvați pentru vizionare) și Listele mele de Istorie. Noua secțiune organizează spectacole în două categorii: acest sezon și episoade actualizate. Titlurile sunt listate în ordine alfabetică, dar am dori să vedem capacitatea de a sorta după gen sau Popularitate, de exemplu.

secțiunea Anime dedicată are toate aceste opțiuni de filtrare pe care noua filă le lipsește. Puteți sorta după popularitate, sezon de lansare, titlu sau gen. Secțiunea Manga poate fi, de asemenea, sortate după cele mai noi și prezentate.

caracteristici și accesibilitate

o distincție importantă între Crunchyroll și Funimation este suportul lor respectiv pentru subtitrări și dubs. Cu câțiva ani în urmă, cele două servicii au încheiat un acord care a trimis conținut subtitrat către Crunchyroll și a dublat conținutul către Funimation, cu ideea de a construi simultan ambele biblioteci. În timp ce acest Acord nu mai este în vigoare, diviziunea conținutului subtitrat și dublat rămâne aceeași. La momentul publicării Crunchyroll are doar aproximativ 50 de spectacole în biblioteca sa cu dubs engleză.

Crunchyroll nu acceptă descărcări offline pe dispozitive mobile, ceea ce reprezintă o limitare semnificativă. Majoritatea celorlalte servicii de streaming video de masă acceptă această caracteristică, inclusiv Hulu (fără anunțuri), Amazon Prime Video, și CBS All Access (fără anunțuri). Cel puțin serviciul îndeplinește standardul pentru fluxuri simultane, permițând până la două dispozitive să vizualizeze conținut în același timp. BritBox surclasează Crunchyroll aici, cu suport pentru până la cinci fluxuri concurente.

am dori, de asemenea, să vedem Crunchyroll adoptând instrumente de control parental mai sofisticate. Ne place că puteți filtra conținut video și manga matur în setări, dar nu există nicio modalitate de a bloca aceste setări. Poate, având în vedere dimensiunea bibliotecii, capacitatea de a lista albă acele serii pe care un părinte le consideră adecvate pentru copilul lor ar fi de ajutor. Crunchyroll ar trebui să adauge, de asemenea, suport pentru mai multe profiluri de utilizator sub un singur cont. Profiluri suplimentare ar ajuta utilizatorii Crunchyroll să păstreze cozile lor organizate și să le permită să tune mai bine profilurile lor.

Crunchyroll și VPN

un VPN este o modalitate excelentă de a vă proteja confidențialitatea online de actorii rău intenționați și de ISP-ul dvs. Un alt beneficiu este că vă pot ajuta să vă falsificați locația geografică reală atunci când sunteți online. Prin urmare, multe servicii de streaming video nu vă permit să utilizați un VPN, deoarece drepturile de streaming sunt adesea blocate în anumite regiuni. Unele servicii pur și simplu nu sunt disponibile rezidenților din alte țări decât SUA sau Canada. Natura inerent internațională a conținutului Crunchyroll ne-a făcut să ne întrebăm dacă o conexiune VPN ne-ar împiedica să transmitem în flux.

Din fericire, nu am întâmpinat probleme majore privind anime-ul cu dispozitivul nostru Windows de testare conectat la serverele ProtonVPN din Danemarca și Canada. Chiar dacă VPN-ul dvs. funcționează astăzi cu toate serviciile dvs. de streaming video, nu este un indiciu că va fi în viitor. Multe servicii de streaming video încearcă să găsească noi modalități de a detecta și bloca traficul VPN.

Anime pentru toți

Crunchyroll este un serviciu impresionant de streaming anime datorită dimensiunii sale copleșitoare a catalogului și suportului puternic pentru difuzări simultane. De asemenea, are serii anime originale exclusive și extras noi, cum ar fi un magazin de îmbrăcăminte și manga. Acestea fiind spuse, lipsesc descărcările offline și relativ puține dintre spectacolele sale acceptă dubs. Nu vom desemna încă un serviciu de alegere a editorilor pentru streaming anime, până când nu vom avea șansa de a reevalua fiecare serviciu. Atât concurenții vechi, cât și cei noi au avantaje. De exemplu, Editors’ Choice VRV include toate bibliotecile Crunchyroll, plus alte câteva canale-în valoare de anime și desene animate. Între timp Funimation oferă suport superior pentru conținutul dublat.

pentru publicul larg, Netflix este alegerea editorilor noștri pentru streaming la cerere datorită originalelor sale de top și a caracteristicilor excelente. Hulu și YouTube TV sunt câștigătorii editorilor noștri pentru streaming TV live, deoarece ambele oferă o gamă largă de canale și capabilități la un preț rezonabil.

Crunchyroll

3.5

vezi