Talsmann-Review Avis

den årlige Vannskille Festival er en country musikk fan paradis På Gorge Amphitheatre I George, Washington (ikke du bare elsker forbindelsen til vår første president I Usa og si disse to ordene?).

I sin åttende iterasjon Fra August. 2-4 i naturskjønne stedet langs Columbia River – den første festivalen var Aug. 3, 2012-Watershed inneholdt noen av landets største og mest populære headliners i sine tre dager med musikk – Miranda Lambert, Zac Brown Band, Brothers Osborne, Jason Aldean, Kane Brown, Maren Morris og mange flere – som også inkluderer camping på stedet.den morsomme Og sassy Carly Pearce, som er forlovet Med andre headliner Michael Ray Og en gang jobbet På Dollywood I Pigeon Forge, Tennessee, snakket med Talsmann-Anmeldelsen i forkant av 2019-Vannet, så vel som På Scenen August. 3 etter hennes sett.Country MUSIKK DJ Dee Jay Silver har utført på alle åtte Vannskille festivaler og pratet Med Talsmann-Gjennomgang På Vannskille Aug. 3. Jeg intervjuet Først Silver mens jeg jobbet i Las Vegas, hvor han spilte i 12-13 år. «Jeg er basert i Nashville nå, Men Las Vegas er fortsatt hjemme – jeg har Fortsatt Et Las Vegas-nummer,» sa han.

Silver, som er den sjeldne DJ som klarer å blande countrymusikk i sine sett, sa Om Watershed: «Det blir større hvert år . Vannskille har blitt sin egen enhet. Jeg lever det beste fra begge verdener. Jeg får spille Vannskille om dagen Og Hakkasan (en mega-nattklubb PÅ Mgm Grand I Las Vegas) om natten. Det er en veldig kul ting å gjøre – å utføre for så mange mennesker.

» Vannskille er et mål. Det er ikke lett å komme til, og nå er det blitt en livsstil for disse countrymusikkfans. De kaller hverandre Shedders, For Guds skyld! Det er kult å se folk fra alle 50 stater-det er fantastisk – «

Neste opp For Silver er datoer Med Aldean resten av sommeren, samt reiser Til San Diego, Las Vegas og Austin. Han sa om De tre dagene Av Vannskille: «Den første natten gjør de seg klar til å rampe opp . Lørdag kveld er rampen oppe. Ved søndag har de ganske mye fått sine esler sparket.»Og den siste natten,» Min Gutt Aldean kommer til å stenge dette stedet ned.»

her er flere Vannskille øyeblikk og observasjoner Fra August. 3 fra undertegnede – en langvarig country musikk fan som opplevde Vannskille og Gorge for første gang-Og Talsmann-Gjennomgang kollega Mary Beth Donelan – også en langvarig land fan som sist deltok Vannskille i 2017:Det var Det tredje året For Brødrene Osborne, som husket å spille for noen hundre mennesker sitt første år. Utfører Før Zac Brown Band på lørdag kveld, Brothers Osborne lovet, » Vi kommer til å brenne denne f-er ned!»Up-and-comers Waterloo Festival arrangerte et møte og hilse før Deres Neste Fra Nashville telt sett og var spesielt søt til en ung blind fan, som de også ønsket velkommen backstage etter å ha utført.Dette var Det andre året For Black Light Visuals, et body marmoreringsselskap basert I Michigan. BLV Brad Lawrence, hvis armene ble marmorert og som kledde American flag klær, sa det nye selskapet har gått rundt til festivaler og håper å gå tilbake til Vannskille neste år. Reaksjonen fra en deltaker: «Dette er f-ing fantastisk!»klærne til rippede mannlige fans På Watershed: Ingen skjorte, shorts (for det meste basketball) eller boxer truser og … cowboy støvler.

To andre kjente antrekk: En gravid kvinne i en blå-fløyel fotsid kjole i varmt utenfor pit-den høye flørtet med 90 grader – ved foten av scenen og en annen kvinne med svart-X pasties dekker brystvortene. Det er en måte å holde seg kult fra varmen-sistnevnte – ikke den tidligere.Nytt i år (om ikke i fjor): En Tito ‘ S Vodka dekk som var åpen for alle deltakere i alderen 21 og eldre; et video arkade telt som var aircondition og inneholdt en full service bar; og mye mer sitteplasser.

en rapport hadde oppmøte på 27.000 hver av de tre dagene; det var et overraskende antall og utvalg av mat leverandører; og publikum var en variert aldersgruppe som inkluderte familier med babyer.Her er til tre dager med camping (usannsynlig, men et nærliggende hotell ville være flott) og Vannskille (sannsynlig og/eller forhåpentligvis) neste år.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *