Press Release: Little Guy to manufacturing Serro Scotty Trailers at New Plant

July 22, 2016

lisätietoja: Little Guy Worldwide (877) 5454897

LITTLE GUY WORLDWIDE to manufacturing SERRO SCOTTY TRAILERS AT NEW PLANT

Green, OHIO – Little Guy Worldwide, Yhdysvaltojen suosituimpien teardrop camping trailereiden jakelija, kehittää uuden perävaunumalliston Serro Scotty-tuotemerkillä ikoniset retkeilijät, jotka ruokkivat 60-ja 70-lukujen Pikkuvaunuvillitystä.

Serro Scotty-brändi laajentaa little Guy-mallistoa vintage-tyylisistä trailereista, joita tuhannet retkeilyharrastajat ovat ostaneet MATKAILUAUTOKAUPPIAILTA ympäri maailmaa.

”Scotty trailerit ovat iso osa Amerikan rikasta retkeilyperintöä”, sanoi Joe Kicos, Little Guyn omistaja ja puheenjohtaja. ”Olemme erittäin innoissamme Lisätessämme Scotty trailer tuotemerkin ja historian Little Guy-perheeseen.”

Kicos sanoi Scotty brandin vahvistavan yhtiön mainetta tarjoamalla pienempiä, korkealaatuisia perävaunuja asiakkaille, jotka etsivät hauskoja ja yksinkertaisempia retkeilyseikkailuja.

”asiakkaamme kertovat haluavansa palata perusasioihin”, Kicos sanoi. ”The new Little Guys and Scotty’ s do just that. Retkeilijät voivat tehdä elinikäisiä muistoja mukavasti näiden nykyaikaisten perävaunujen.”

klassisella pisaranmuodollaan Little Guy-trailereista on tullut markkinoiden tunnistettavimpia ja taloudellisimpia kyynelkaasuja. Vuodesta 2002, jolloin Kicos perusti yrityksen, tuhansiin perävaunuihin, jotka tarjoavat nautintoa Yhdysvalloissa ja muissa maissa, Little Guy-myynnin kasvu jatkuu.

John Serro perusti the Serro Scotty Co. heinäkuuta 1957 aikomuksenaan valmistaa kohtuuhintaisia perhe-asuntoautoja. Yhtiön pääkonttori sijaitsi Irwinissä, Pennsylvaniassa. Vuonna 1997 syttynyt tulipalo tuhosi Irwinin tehtaan ja lopetti perheen asuntovaununrakennusbisneksen. ”En olisi voinut valita parempaa organisaatiota Little Guy Worldwiden ulkopuolelta tuomaan takaisin Serro Scottyn”, sanoi Gary Pirchl, John Serron pojanpoika. ”He ovat rakentaneet niin suuren yhteisön Little Guy-brändin alla ja Serro Scotty-nimi tekee hienon lisäyksen.”

tuona aikana pitkin itärannikkoa nousi kymmeniä trailerin faneista koostuvia Scotty-klubeja. Serro osti 300 eekkeriä Rockwoodista Pennsylvaniasta Irwinin itäpuolelta ja kehitti vuonna 1962 scottylandin, leirintäalueen
vain Scotty trailereita varten.

Little Guy Worldwide julkisti hiljattain laajennusstrategiansa, joka koskee huippuluokan asuntoautojen ja perävaunujen jakelua uudessa 169 000 neliön tilassa. Little Guy Worldwide on varannut 200 000 neliömetriä lisää tilaa tulevaa laajennusta varten.

www.golittleguy.com

www.serroscottytrailers.com