Position Papers-MSUMUN

saadakseen palkinnon jokaisen valtuutetun on kirjoitettava ja lähetettävä vähintään 500 sanan pituinen kannanotto. GA: n ja erikoistuneiden valiokuntien osalta jokainen aihe tulisi käsitellä kannanotossa maamme näkökulmasta. Kriisikomiteoille kannanotto pitäisi kirjoittaa hahmon näkökulmasta. Näyte kannanotot löytyvät alla.
tänä vuonna pyydämme, että kannanotot lähetetään kulloiseenkin valiokuntaan 17.maaliskuuta mennessä, jos haluat saada palautetta. Saadakseen palkintoja valtuutettujen on jätettävä kannanotot 26. maaliskuuta mennessä. Lähetä kannanotot Microsoft Word-dokumenttina tai PDF-tiedostona. Älä lähetä kannanottopaperia Apple Pages-tai Google-asiakirjoina. Kaikki valiokuntien sähköpostiosoitteet löytyvät valiokunnat-välilehdeltä verkkosivuiltamme tai tausta-oppaasta. Jos sinulla on valiokuntakohtaisia tiedusteluja, voit vapaasti ohjata ne myös valiokunnan sähköposteihin. Puheenjohtaja tai Kriisijohtaja auttaa mielellään!
kannanotot ovat tutkimuksenne ja valmistautumisenne huippukohta Yhdistyneiden Kansakuntien Mallikonferenssia varten. Msumunissa kannanotot vaaditaan, jotta ne voivat saada valiokuntapalkintoja.

kannanotot ovat kunkin valtuutetun laatimia raportteja, joissa esitetään heidän maansa kanta valiokunnassaan tai kabinetissaan käsiteltäviin kysymyksiin. Kannanotot pitäisi yrittää vastata seuraaviin kysymyksiin: Mikä on ongelman historia? Mitä kansainvälinen yhteisö on tehnyt tälle ongelmalle? Mitä maani toivoo saavuttavansa valiokunnassa ongelman ratkaisemiseksi? Kuka on halukas auttamaan ja kuka seisoo tielläni tämän tavoitteen saavuttamiseksi?
Katso alla olevat kannanotot sekä otos kannanotot.