Articles

pressemeddelelse: Lille fyr til at fremstille Serro Scotty trailere på nyt anlæg

til øjeblikkelig frigivelse
22.juli 2016

For mere information, kontakt lille fyr over hele verden (877) 5454897

lille fyr over hele verden for at fremstille SERRO SCOTTY trailere på nyt anlæg

GREEN, OHIO – lille fyr over hele verden, distributør af de mest populære modeller af teardrop camping trailere i USA, vil udvikle en ny serie trailere under Serro Scotty-mærkenavnet, de ikoniske campister, der brændte en lille trailer dille i 60 ‘erne og 70 ‘erne.

Serro Scotty-mærket udvider Little Guy-serien af trailere i vintage-stil, som tusinder af campingentusiaster har købt fra RV-forhandlere over hele verden.”Scotty trailers er en stor del af den rige campingarv i Amerika,” sagde Joe Kicos, ejer og præsident for Little Guy. “Vi er meget glade for at tilføje Scotty trailer-mærket og historien til Little Guy-familien.”

Kicos sagde, at Scotty-mærket styrker virksomhedens ry for at tilbyde mindre trailere af høj kvalitet til kunder, der leder efter sjove og enklere campingeventyr.

” vores kunder fortæller os, at de vil vende tilbage til det grundlæggende,” sagde Kicos. “De nye små fyre og Scotty gør netop det. Campister kan gøre levetid minder i komfort i disse moderne trailere.”

med deres klassiske dråbeform er little Guy trailere blevet de mest identificerbare og økonomiske tårer på markedet. Fra 20 solgte enheder i 2002, da Kicos grundlagde virksomheden, til de tusinder af trailere, der giver glæde i USA og andre lande i dag, fortsætter væksten i Little Guy-salget.John Serro grundlagde Serro Scotty Co. den 4. juli 1957 med en vision om at fremstille overkommelige familiecampister. Virksomheden havde hovedsæde i Irvin, Pennsylvania. En brand i 1997 ødelagde Irvin-fabrikken og sluttede familiens trailerbygningsvirksomhed. “Jeg kunne ikke have valgt en bedre organisation uden for Little Guy verden over for at bringe Serro Scotty tilbage” sagde Gary Pirchl, barnebarn af John Serro. “De har opbygget et så stort samfund under Little Guy-mærket, og Serro Scotty-navnet vil være en god tilføjelse.”

i løbet af den tid sprang snesevis af Scotty-klubber bestående af fans af traileren op langs østkysten. Serro købte 300 hektar i Pennsylvania, og i 1962 udviklede Scottyland, en campingplads lige til Scotty trailere.lille fyr over hele verden annoncerede for nylig sin ekspansionsstrategi til distribution af high-end campister og trailere på et nyt 169.000 kvadratfod anlæg. Little Guy over hele verden har reserveret yderligere 200.000 kvadratmeter plads til fremtidig ekspansion.

www.golittleguy.com

.serroscottytrailere.com

Hent en PDF af denne pressemeddelelse