Disney Hedbanz Board Game Review a pravidla

před chvílí jsem se podíval na Hedbanz pro dospělé. Zatímco hra může vypadat trochu směšně, hra mě příjemně překvapila. Nebylo to zdaleka dokonalé, ale byl to příjemný zážitek, pokud chcete hru, která se snadno hraje a není příliš vážná. Být fanouškem Disney, když jsem našel Disney Hedbanz v obchodě thrift za $ 1, musel jsem dát hře šanci, protože by mě to mohlo překvapit jako Hedbanz pro dospělé. Stejně jako Hedbanz pro dospělé, Disney Hedbanz je zábavná malá rodinná hra pro milovníky Disney.

jak hrát Disney Hedbanz

nastavení

zamíchejte karty a umístěte je lícem dolů do středu tabulky. Každý hráč si vezme čelenku a položí ji na hlavu. Jedna karta je rozdána lícem dolů každému hráči a umístí ji na čelenku, aniž by se na kartu dívali. Každý hráč má tři Mickey čipy a vzorek otázka kartu. Nejmladší hráč musí jít první.

hraní hry

hráč začne svůj tah převrácením časovače. Hráč začne klást ano nebo ne otázky a snaží se zjistit totožnost karty na čelence. Ostatní hráči odpoví na otázky buď „ano“, „ne“, „mohlo by to být“ a „nevím“. Hráč může klást otázky, dokud nedojde časovač.

Karty Od Disney Hedbanz
Tento hráč má kartu pro Steh. Hráč může chtít položit otázky o tom, zda je jejich postava člověk, pokud je jejich postava modrá atd.

Když si hráč myslí, že zná totožnost karty na čelence, může odhadnout. Pokud se hráč mýlí, nic se neděje a hra pokračuje jako obvykle. Pokud má hráč pravdu, odstraní kartu z čelenky a zbaví se jednoho ze svých Mickey chipsů. Hráč umístí další kartu na čelenku, aniž by se na ni podíval. Pokud ještě zbývá čas, hráč může začít klást otázky na novou kartu.

Pokud si hráč nemyslí, že bude schopen přijít na svou kartu, může se karty zbavit a nakreslit novou kartu. Hráč musí vzít Mickey čip od středu tabulky ačkoli.

vítězství ve hře

první hráč, který se zbaví všech svých Mickey chipsů, nejprve vyhraje hru.

Výherní Disney Hedbanz
Tento hráč se zbavit všech svých Mickey čipy a tím vyhrál hru.

Mé Myšlenky na Disney Hedbanz

Pokud to nebylo již zřejmé, Disney Hedbanz není hra, která si brát velmi vážně. Aniž by Disney Hedbanz vychoval podivnou pokrývku hlavy, nebude pro vážného hráče. Pokud jste typ hráče, který si ze sebe nemůže dělat legraci, pravděpodobně se s Hedbanzem nebudete moc bavit. Disney Hedbanz je typ hry, kterou hrajete, abyste se bavili místo toho, abyste se soustředili na pokus vyhrát hru.

zatímco Disney Hedbanz nikdy nebude zaměňován za vysoce strategickou hru, ve hře je více strategií, než byste očekávali. Sice jen nahodile přijít s otázky se ptát, dobrý sadu otázek, aby zúžit možnosti je opravdu užitečné ve hře. Moc se mi líbí mechanik „20 otázek“, kde pomocí svých otázek pomůžete zúžit svou identitu. Například zjistit, zda jste člověk, zvíře nebo objekt opravdu pomáhá ve hře. Další dobrou otázkou je, zda je vaše karta z filmu Disney nebo Pixar kvůli distribuci karet ve hře (více o tom později). I když je štěstí při získávání postavy, kterou skutečně znáte, hráči, kteří kladou dobré otázky, mohou ve hře získat výraznou výhodu.

stejně jako u normální hry Hedbanz existují momenty, které mohou být v Disney Hedbanz docela zábavné. To, co dělá hry Hedbanz zábavné, je skutečnost, že aniž by věděli, jaká karta je na jejich hlavě, mohou hráči položit několik vtipných otázek na základě karty postav na hlavě. Zvláště jeden moment, který byl opravdu zábavný, byl, když si hráč položil Dopey kartu na čelenku a všichni se začali smát. Bylo to proto, že karta byla pro hráče docela vhodná. Hráč přemýšlel, co je tak vtipné, a když přišli na svou kartu, začali se také smát.

být fanouškem Disneyho a vidět všechny divadelně vydané filmy Walt Disney Animation Studio mě zajímalo, jak dobře bych ve hře udělal. I když bych tuto hru nenazval zvlášť obtížnou, řekl bych, že Disney Hedbanz je hra, která silně upřednostňuje lidi, kteří viděli všechny nejoblíbenější filmy Disney. Karty výrazně upřednostňují novější filmy, přičemž jedinými kartami ze starších filmů Disney jsou vysoce rozpoznatelné hlavní postavy. Když jsem viděl všechny divadelní filmy Disney, vlastně jsem ani neznal všechny postavy, protože jsem netušil, kdo je Silvermist (z filmů Tinkerbell). Jinak jsem poznal všechny ostatní postavy, ale pravděpodobně bych je nemohl pojmenovat všechny.

Disney Hedbanz je hra, která si myslím, že děti by mohly mít ve skutečnosti výhodu oproti svým rodičům. Zatímco dospělí budou lépe klást dobré otázky, aby zúžili svou identitu, děti budou s větší pravděpodobností obeznámeny s mnoha postavami uvedenými ve hře. Pokud nejste fanouškem Disney, myslím, že budete mít potíže se zapamatováním jmen některých postav obsažených ve hře. Aby byla každá karta přístupnější pro mladší děti, obsahuje dva identifikátory, z nichž jeden je název znaků, zatímco druhý je obecné slovo, které může být spojeno se znakem. I když to bylo určeno pro mladší děti, vidím poměrně málo dospělých, kteří těží z používání jednoduššího identifikátoru pro několik karet.

být Disney Hedbanz byl jsem vlastně docela překvapen, kolik karet je pro Pixar postavy. Pixar je samozřejmě ve vlastnictví Disney, ale téměř polovina karet je věnována jen několika filmům Pixar. S osmi kartami (více než 10% z celkového počtu karet) věnovaných Toy Story se zdálo, že téměř každá postava, která mluví ve franšíze Toy Story, má ve hře kartu. Já jsem hádat, že toto bylo děláno, protože postavičky jsou pravděpodobně více obeznámeni děti, ale přál bych si větší procento karty byly od Disney lineup, nebo alespoň Pixar karty by byly rozloženy mezi více svých filmech.

musím dát Spin Master kredit za komponenty Disney Hedbanz. Stačí si karty, čelenky, a čipy, ale trochu navíc úsilí do nich je pěkné. I když by vás mohli vypadat směšně, opravdu se mi líbí přidání uší Mickey pro čelenky. Čipy jsou ve tvaru Mickey hlavy jsou také pěkné. I když bych si přál, aby hra měla nějaké další karty, 78 karty je slušné množství karet, které by měly trvat slušné množství her. Pravděpodobnost, že si pamatujete všechny karty, je také nepravděpodobná, takže si můžete karty přehrát a stále se bavit. Přál bych si, aby bylo více karet, protože používání stejných karet znovu a znovu se v určitém okamžiku opakuje.

měli byste koupit Disney Hedbanz?

Hedbanz pro dospělé mě v minulosti překvapil a Disney Hedbanz mě také překvapil. Není to zdaleka dokonalá hra, ale můžete mít překvapivé množství zábavy, Pokud hru neberete příliš vážně. Existuje strategie, jak přijít s dobrými otázkami, abyste zúžili, jaká karta je na vaší hlavě. Na rozdíl od tradičních her Hedbanz však Disney Hedbanz vyžaduje trochu znalostí filmů Disney. Nemusíte být odborníkem na filmy Disney, ale musíte znát spoustu postav z nejpopulárnějších filmů Disney, nebo se vám ve hře nebude dařit.

Pokud nejste velkým fanouškem Disney, nemělo by být překvapením, že Disney Hedbanz nebude pro vás. Pokud máte rádi vážné hry, nebude to pro vás. Pokud chcete rychlou zábavnou hru, kterou nemusíte brát vážně, můžete si s Disney Hedbanz užít překvapivé množství zábavy. Pokud můžete získat hodně na hru bych doporučil vyzvednout.

Pokud si chcete koupit Disney Hedbanz, najdete jej online: Amazon

, eBay